piątek

Desigual Love for Women - Perfumy-Perfumeria.pl

Witajcie, dziś chciałabym Wam przybliżyć jeden z lepszych perfum. 
Jest to zapach obok którego nie mogę przejść obojętnie. 
Rewelacyjny,  charakterystyczny i ma to coś :)
O jakim zapachu mowa? Jest to Desigual Love for Women!
Wspaniały zapach zamknięty w flakoniku o pojemności 100 ml o dość charakterystycznym dla tej linii zapachowej kształcie. Sam flakonik już mówi że jest to dość zwariowany zapach, podkreślający kobiecość. 
Bije z niego miłość, czułość oraz romantyzm. 
Po aplikacji wyraźnie wybijają się nuty zapachowe raczej owocowe, ale trochę cierpkie, z czasem nabiera wspaniałego soczystego zapachu, który jest idealny na każdą porę dnia. Ja szczególnie lubię go w okresie letnim, przez to że ma w sobie sporą dawkę owoców. 


Ogromnym plusem dla tej kompozycji zapachowej jest to, że bardzo długo potrafi utrzymywać się po aplikacji na skórze. 
Równie długo utrzymuje się po aplikacji na ubrania.
Jest to zapach bardzo przyjemny i nie jest duszny, tak, więc im dłużej wytrzymuje na ubraniach tym lepiej, przynajmniej tak mi się wydaje, gdyż go bardzo polubiłam :)
Myślę, że Desigual Love for Women nigdy mi się się nie znudzi. Gdy go wypróbowałam, wpadłam po same uszy, zakochałam się w tym wyjątkowym zapachu.
Desigual Love for Women to perfumy które mogą być idealnym pomysłem na prezent. Ten idealny prezent znajdziesz w Perfumy-Perfumeria.pl.
Według mnie jest to bardzo przyjemny perfum o wspaniałym zapachu, z pewnością mogę go polecić każdej kobiecie.



Wspaniały zapach Desigual Love for Women znajdziesz w 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz