wtorek

Przepychacz syfonów od shipgratis.eu



W ramach współpracy z firmą shipgratis.eu otrzymałam praktyczny przepychacz do syfonu. 
Kolor mogłam wybrać sobie oczywiście sama z pośród trzech dostępnych. Miałam do wyboru kolor niebieski, różowy i zielony, który właśnie wybrałam. 


O produkcie:
Najpierw parę słów o samym produkcie. Przepychacz syfonu wykonany jest z plastiku. Jego wymiary to 17,5 cm na 10 cm. Nie jest zbyt duży ale w 100% spełnia swoje zadanie. W spodniej części zamontowano gumę, która doskonale może się przyssać do podłoża. Wybrany kolor przeze mnie syfonu jest zielony, który bardzo ładnie się prezentuje. 



Z pewnością niejednokrotnie każdy z nas spotkał się z problemem zatkanych rur. 
Zwykle zaczyna się od bulgoczącej w rurach wody, a kończy na tym, że odpływ się zatyka, a woda spływa wolno z czasem nie spływa wcale. 
Jak odetkać zlew i udrożnić syfon?


Najprostszym sposobem jest oczywiście zastosowanie przepychacza syfonu, który poradzi sobie z tym problemem. 


Wystarczy tylko kilka ruchów i nasze rury są odetkane i czyste. 
Znów woda będzie spływać bez problemu. 



Otrzymany syfon poza tym że jest bardzo pomocny wyjątkowo ładnie wygląda. Bardzo ładnie prezentuje się na kuchennym zlewie i zawsze może być pod ręką. 


Bez problemu można utrzymać go w najlepszej czystości. 
Fałdki przepychacza z łatwością można wytrzeć zwykłym ręcznikiem. 


Dodatkowo przepychacz można rozłożyć i dokładnie umyć i wytrzeć gumę, która ma za zadanie przyssanie się do zlewu i odetkanie go. 

Czy ten produkt ma wady? 
Nie podczas jego użytkowania nie doszukałam się żadnej wady. Spełnia swoje zadanie w jak najlepszy sposób. Dzięki swojemu estetycznemu wyglądowi jest zawsze pod ręką gdyż nie trzeba go chować po szafkach. Zapchane rury, to nie problem dla tego małego przepychacza, już nie są straszne. 


A więc czy poleciłabym ten produkt?
Tak zdecydowanie, ułatwia nam życie, nie musimy już odkręcać syfonu gdy się zatka. Wystarczy że mamy od ręką ten estetycznie wyglądający przepychacz do rur. 

Post powstał dzięki firmie 

Więcej informacji na www.shipgratis.eu

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny gadżet. Przydałby się taki w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, kolor. Od czasu do czasu też mam problem z syfonem. Ja rozkręcam i płuczę. Ale może rzeczywiście ten produkt byłby pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że takie ładnie przepychacze istnieją. Ja mam trochę inny, tradycyjny, taki stary i niezbyt ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny gadżecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt pierwsza klasa, mamtaki i jestem mega zadowolona. Tak jak napisałaś, dzięki ładnemu wyglądowi zawsze jest pod ręką, gdyż nie chowa się go w głąb szafki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Ja amy wyczyścić syfon zawsze go rozkręcam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pasowałby do mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, Pani Agnieszko odpowiedziała Pani na naszą ofertę w panelu, ale niestety nie mogę znaleść tutaj adres email proszę o kontakt na biuro@onemarket.pl i skasowanie tej wiadomości;)

    OdpowiedzUsuń