sobota

Żarówka z ciepłym lub białym światłem od shipgratis.eu

Żarówka z ciepłym lub białym światłem od shipgratis.eu


W ramach współpracy z firmą shipgratis.eu otrzymałam praktyczną żarówkę z białym światłem.
Miałam możliwość wyboru koloru światła, ja wybrałam światło białe.
Dostępna była także żarówka z światłem ciepłym. 


O produkcie:
Żarówka do świecenia wykorzystuje LED diody, jej zaletą jest energooszczędność. 
Świeci podobnie jak żarówka o mocy 25W.
Żarówka posiada duży gwint. 
Jej moc to tylko 3W, a doskonale rozświetla pomieszczenie.
Jej długość to 8 cm. 
Posiada długi okres pracy, żarówka ma długą żywotność.
Żarówka została zbudowana z białego i mlecznego plastiku.
Taka budowa jest bardzo estetyczna i ładnie się prezentuje, a jednoczenie jest dość solidna jak na tak malutką żaróweczkę. 


Wiadomo, że dobre oświetlenie zawsze jest nam potrzebne zarówno do pracy jak i również w celach relaksacyjno-odpoczynkowych. 
Ale poza dobrym oświetleniem warto pomyśleć i wybrać żarówkę o dobrej mocy, w atrakcyjnej cenie, a przede wszystkim żarówkę która pozwoli nam na zaoszczędzenie kilku złotych na rachunkach. 


Żarówka znajdowała się w małym kartoniku, który był doskonale zabezpieczony przed uszkodzeniami podczas transportu w trakcie przesyłki. 


Żarówka, choć nie jest duża, doskonale prezentuje się w żyrandolu. 


Natężenie światła jest doskonałe i zawsze się sprawdza w każdym pomieszczeniu. Idealnie sprawuje się zarówno w pokoju, kuchni, jak i w łazience. 


Czy ten produkt ma wady? 
Nie podczas jego użytkowania nie doszukałam się żadnej wady. Spełnia swoje zadanie w jak najlepszy sposób. 
Dzięki swojemu estetycznemu wyglądowi i doskonałej mocy żarówka świetnie się sprawuje.

A więc czy poleciłabym ten produkt?
Tak zdecydowanie
Doskonały produkt w atrakcyjnej cenie. 

Post powstał dzięki firmie


 Więcej informacji na www.shipgratis.eu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz