wtorek

Torebka kosmetyczna z kropkami - kilka kolorów od ShipGratis.eu

Torebka kosmetyczna z kropkami - kilka kolorów od ShipGratis.eu



W ramach współpracy z firmą shipgratis.eu otrzymałam bardzo elegancką i niezwykle funkcjonalną kobiecą kosmetyczkę, a właściwie kuferek. 


Kuferek jest dość duży, gdyż jego wymiary to 19,7 x 12,1 x 13,7 cm, a więc dość pakowny. Ma doskonale zorganizowane miejsce na wszelkiego rodzaju błyszczyki bądź tusze do rzęs. Ponadto w świetnie zorganizowanej części górnej znajduje się również sporo miejsca na wszelkiego rodzaju cienie do powiek, róże, bronzery, czy pudry. 
W pojemnej części dolnej znajduje się sporo miejsca na kremy tudzież fluidy oraz pędzle do nakładania różu, czy też pudru. 


Ja w swojej nowej kosmetyczce ponadto przechowuje swoje zegarki, których mam sporo, wszelkiego rodzaju gumki zwykłe oraz spiralki, szeroką gamę lakierów do paznokci i pomadki ochronne. 


Przez to iż kosmetyczka jest dwupiętrowa znajduje się w niej sporo miejsca. 
Dzięki tej torebce kosmetycznej nastał w moich kosmetykach porządek. 
Każde piętro kosmetyczki ma swój oddzielny zamek. 
W górnej części kuferka znajduje się poręczne lustereczko.


Kosmetyczka posiada bardzo poręczny uchwyt, który jest bardzo solidny i dobrze trzyma się w dłoni. 
Kosmetyczka wykonana jest z grubszego materiału w kolorze jasnego różu w piękne brązowe groszki.
Do kosmetyczki zostały dobrane suwaki w identycznym kolorze jak materiał z srebrnymi zameczkami. 
Piętra kosmetyczki dzieli cieńszy materiał jednak dość solidny. 
W ofercie ShipGratis.eu dostępne są trzy kolory do wyboru i myślę, że każda z nas wybierze coś dla siebie. 

Taki kuferek jest idealną propozycją na prezent dla swojej ukochanej, gdyż każda z Pań musi mieś pod ręką swoje kosmetyki w największym porządku. 

Zdecydowanie jestem zadowolona z tejże pięknej i funkcjonalnej kosmetyczki, która świetnie się sprawuje, zawsze mogę liczyć na to iż świetnie przechowa moje kosmetyki, a ja nie muszę się już martwić o mój puder, czy też paletkę cieni do powiek. 

Torebka kosmetyczna z kropkami - kilka kolorów od ShipGratis.eu jest jak najbardziej godna polecenia.

Torebka kosmetyczna z kropkami - kilka kolorów od ShipGratis.eu znajdziecie na stronie SHIPGRATIS.EU

 Post powstał dzięki firmie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz